Εγκυκλοπαίδεια Μείζονος Ελληνισμού, Μ. Ασία ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
z
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Αναζήτηση με το γράμμα ΑΑναζήτηση με το γράμμα ΒΑναζήτηση με το γράμμα ΓΑναζήτηση με το γράμμα ΔΑναζήτηση με το γράμμα ΕΑναζήτηση με το γράμμα ΖΑναζήτηση με το γράμμα ΗΑναζήτηση με το γράμμα ΘΑναζήτηση με το γράμμα ΙΑναζήτηση με το γράμμα ΚΑναζήτηση με το γράμμα ΛΑναζήτηση με το γράμμα ΜΑναζήτηση με το γράμμα ΝΑναζήτηση με το γράμμα ΞΑναζήτηση με το γράμμα ΟΑναζήτηση με το γράμμα ΠΑναζήτηση με το γράμμα ΡΑναζήτηση με το γράμμα ΣΑναζήτηση με το γράμμα ΤΑναζήτηση με το γράμμα ΥΑναζήτηση με το γράμμα ΦΑναζήτηση με το γράμμα ΧΑναζήτηση με το γράμμα ΨΑναζήτηση με το γράμμα Ω

Αυλός

Συγγραφή : Δίπλα Ανθή (17/5/2001)

Για παραπομπή: Δίπλα Ανθή, «Αυλός», 2001,
Εγκυκλοπαίδεια Μείζονος Ελληνισμού, Μ. Ασία
URL: <http://www.ehw.gr/l.aspx?id=3847>

Αυλός (6/2/2008 v.1) Aulos (8/10/2008 v.1) 

ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ

 

αυλητικός νόμος, ο
Σόλο μελωδία για αυλό. Ο πλέον σημαντικός ήταν ο λεγόμενος Πυθικός νόμος που καθιέρωσε ο περίφημος Αργείος αυλητής Σακάδας από τη μελωδία με την οποία πήρε το πρώτο βραβείο στην αυλητική κατά τα Πύθια του 586 π.Χ.

συμφωνία, η
Τα σύμφωνα διαστήματα (απόσταση μεταξύ δύο μουσικών φθόγγων) ή οι σύμφωνες συγχορδίες (συνήχηση τριών ή περισσότερων φθόγγων που απέχουν διαδοχικά μεταξύ τους διάστημα τρίτης) δίνουν μια ευχάριστη αίσθηση ενότητας στο αυτί ώστε να μη δημιουργείται η ανάγκη διαχωρισμού των επιμέρους ήχων.

ταυτοφωνία, η
Δύο φθόγγοι που οι ήχοι τους ταυτίζονται, που έχουν το ίδιο ύψος, βρίσκονται σε ταυτοφωνία. Για παράδειγμα ο mi δίεση και ο fa.

 
 
 
 
 
 
 
 

Δελτίο λήμματος

 
press image to open photo library
 

>>>